چگونه با مهاجرت مجارستان اقامت دائم این کشور را دریافت کنم؟

رپورتاژ تبلیغات
بدون دیدگاه

نام اروپا همیشه یادآور مدرنیته، تکنولوژی و زندگی بی دغدغه است. به همین دلیل، همواره در طول تاریخ مهاجرت از کشورهای آسیایی و اروپایی به این کشورها صورت گرفته است و کسانی که به دنبال تجربه زندگی بهتر هستند، تلاش می‌کنند خود را به این کشورها برسانند. این روزها، به دلیل حجم بالای مهاجرت، زندگی در کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس و کشورهای دیگر دشوار شده است و به سختی می‌توان اقامت آنها را دریافت کرد. اما باید بدانید مهاجرت مجارستان شما را به رویای زندگی در یک کشور اروپایی نزدیک می‌کند و شما می‌توانید اقامت دائم اروپا از طریق سرمایه گذاری را بدست بیاورید. هزینه مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر کمتر است و همین امر آن را به عنوان یک روش ایده‌آل پیش روی کسانی قرار داده است که می‌خواهند به کشورهای اروپایی بروند.

مهاجرت مجارستان

اقامت دائم اروپا از طریق سرمایه گذاری

علاوه بر مهاجرت به مجارستان برای تحصیل راه دیگری برای مهاجرت مجارستان دریافت اقامت دائم اروپا از طریق سرمایه گذاری است. با توجه به قوانین جدید دولت مجارستان، شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاهی (زمانی برابر چند ماه) اقامت دائم اروپا از طریق سرمایه گذاری را بدست بیاورید. برای اینکار، باید مبلغ 500 هزار یورو را به حساب دولت مجارستان واریز کنید و پس از آن، این مبلغ به مدت 5 سال در حساب دولت مجارستان باقی می‌ماند و پس از گذشت 5 سال به شما پس داده می‌شود. این مبلغ بدون سود است و شما می‌توانید در مدت سه ماه اقامت را دریافت کنید.

اقامت مجارستان و ورود به کشورهای اروپایی

کشور مجارستان عضو کشورهای اتحادیه اروپا است و کسانی که برای مهاجرت مجارستان اقدام می‌کنند، با دریافت اقامت این کشور، می‌توانند بدون دریافت ویزا به کشورهای اروپایی بروند و برای کار، زندگی یا تحصیل اقدام کنند. در واقع، مهاجرت مجارستان می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب شما برای تجربه زندگی در این کشورها باشد. بنابراین، بهتر است با یک شرکت معتبر در تماس باشید و با دریافت اطلاعات به روز، برای ورود به مجارستان و دریافت اقامت آماده شوید.

آیا برای تحصیل در مجارستان نیاز به مدرک زبان دارم؟

مهاجرت مجارستان مزیت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از آنها تحصیل در دانشگاه‌های معتبر بدون ارائه مدرک زبان است. در واقع، این کشور شرایطی را به وجود آورده است که متقاضیان در کالج‌های این کشور درس بخوانند و زبان خود را تقویت کنند و پس از آن، وارد دانشگاه برای تحصیل شوند. بهتر است بدانید که امکان یادگیری زبان آلمانی و فرانسه در این کالج‌ها وجود دارد و افرادی که برنامه سفر، زندگی یا کار در یکی از این کشورها را دارند، می‌توانند در کالج‌های مجارستان این زبان‌ها را یاد بگیرند.

هزینه مهاجرت به مجارستان چقدر است؟

هزینه مهاجرت به مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار کمتر است. شما باید ابتدا مبلغی را برای سرمایه گذاری در این کشور پرداخت کنید و پس از آن، مبلغ 60 هزار یورو برای صدور کارت اقامت به هر فرد تعلق می‌گیرد که این مبلغ غیر قابل بازگشت است. به طور کلی، هزینه مهاجرت به مجارستان مقرون به صرفه است، زیرا زندگی در این کشور در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار پایین است و شما می‌توانید به راحتی برای زندگی و مهاجرت به این کشور برنامه ریزی کنید.

برای مهاجرت مجارستان به کجا مراجعه کنم؟

برای مهاجرت به این کشور، شما باید به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید و کارهای خود را به دست کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص دارند و می‌توانند به شما کمک کنند اطلاعات به روزی را دریافت کنید. مجموعه اخذ اقامت و مشاوره سرمایه گذاری ir2eu تجربه‌های زیادی در مورد سرمایه گذاری و کسب اقامت بلندمدت و دائم در اروپا دارد. این شکرت دارای مراکز فعال و دفاتر در شهرهای بوداپست (مجارستان) ، پاریس (فرانسه)، لندن (انگلستان) و نیز دو دفتر در ایران در شهرهای تهران و اصفهان است. مدیریت این هدلینگ جناب آقای دکتر فرخی است که مراکز درمانی زیادی را در ایران و اتحادیه اروپا راه‌اندازی کرده است. توسعه کسب و کار، خرید و سرمایه گذاری در زمینه ملک در تمامی کشورها به ویژه مجارستان از جمله خدماتی هستند که در این مرکز ارائه می‌شوند و شما می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)
, ,
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید