آموزش طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن، آموزش کاشت ناخن در آرایشگاه خانه عروس

رپورتاژ تبلیغات
بدون دیدگاه

امروزه، در بسیاری از رسانه ­های اجتماعی، شاهد انواع روش­های زیبایی­شناسی هستیم که تکنیک­های مختلفی را به نمایش می­گذارند. کاشت و طراحی ناخن نیز از این موارد محسوب می­شوند. از آنجایی که انواع مختلفی از اکستنشن ناخن در بازار موجود است، انتخاب بهترین آنها، متناسب با سبک، بودجه و ترجیحات شما خواهد بود. می­توانید با آموزش کاشت ناخن، به این روش­های کاشت، مسلط شده و آن را برای خود استفاده کنید. این دوره، همراه با آموزش طراحی ناخن، می­تواند شما را به یک متخصص در این حوزه تبدیل کند.

آموزش طراحی ناخن سالن زیبایی خانه عروس

کاشت ناخن چیست؟

ناخن­های مصنوعی، انواعی از اکستنشن‌های ناخن هستند که ظاهر و زیبایی کلی ناخن‌های شما را تغییر می‌دهند. انواع مختلفی از مدل­ها و طرح­های ناخن موجود است. می‌توانید آنها را با طراحی­های منحصر به فرد، همراه کرده و زیبایی بی­نظیری را به دست و پاها خود، هدیه کنید.

ناخن­کاران، توصیه می­کنند که کاشت ناخن­های خود را هر 2 تا 3 هفته یکبار تمدید کنید. با این وجود، در حالی که نگهداری از این ناخن­ها می­تواند دردسرساز باشد، اما به دلیل دوام موادی که استفاده می­شود، بسیاری از آنها بسیار بهتر از مانیکور معمولی عمل می­کنند.

انواع مختلف کاشت ناخن

در اینجا انواع روش­ها در مراحل آموزش کاشت ناخن ارائه می­شود را توضیح داده­ایم. توصیه­می شود با گذراندن دوره و آموزش طراحی ناخن ، در این بخش از دوره­های آرایشگری زنانه، مهارت­های کافی را کسب کنید.

ناخن اکریلیک

یکی از محبوب‌ترین انواع ناخن‌های کاشت، ناخن‌های اکریلیک است که می‌توان آن را به عنوان یک روکش ناخن کامل یا اکستنشن نوک ناخن استفاده کرد. ناخن­های اکریلیک، ترکیبی از پلیمر پودری و مونومر مایع هستند. آنها خمیری ایجاد می­کنند که روی ناخن طبیعی شما اعمال می­شود.

ناخن های ژل

اگر به دنبال یک نوع مانیکور ناخن هستید که در عین محافظت از ناخن­های واقعی شما، طبیعی به نظر برسد، باید ناخن­های ژلی تهیه کنید. این ناخن­ها از ژل اکریلیک ساخته شده­اند که با کمک نور ماوراء بنفش (UV) یا لامپ ناخن سخت می­شوند. در دوره آموزش کاشت ناخن، این یکی از روش­های اصلی است.

آموزش طراحی ناخن سالن زیبایی خانه عروس

ناخن کاشت پودری

پودر دیپ، یک روش حالت­دادن به ناخن است که شامل فروبردن ناخن در پودر رنگی است. سپس با استفاده از یک رزین شفاف روی آن مهر و موم می­شود. اکنون، بسیاری از ناخن کاران، از یک برس برای اعمال پودر روی ناخن استفاده می­کنند.

این نوع ناخن مصنوعی ترکیبی از اکستنشن­های اکریلیک و ژل لاک است، زیرا دوام اکریلیک و انعطاف­پذیری ناخن­های ژلی را فراهم می­کند. این روش را همراه با آموزش طراحی ناخن، بیاموزید.

ناخن های پلی ژل

اگر می­خواهید ترکیبی از فواید ناخن ژل و اکریلیک داشته باشید، باید از ناخن­کار خود یک مجموعه کامل از ناخن­های پلی ژل را بخواهید. ناخن­های پلی ژل یک فرمول هیبریدی تقویت­کننده ناخن هستند که بهترین ژل­ها و ویژگی­های ناخن اکریلیک مانند سفارشی­سازی، انعطاف­پذیری و دوام را به شما ارائه می­دهند. برای آن که بتوانید به خوبی آموزش کاشت ناخن و طراحی آن را بیاموزید، می­توانید از خدمات بهترین آرایشگاه زنانه تهران خانه عروس ، بهره­مند شوید.

5/5 - (3 امتیاز)
, , , , , ,
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید